KRKONOŠE SEVERNÍ MORAVA A SLEZSKO STŘEDNÍ MORAVA JIŽNÍ MORAVA VYSOČINA VÝCHODNÍ ČECHY ČESKÝ RÁJ ČESKÝ SEVER SEVEROZÁPADNÍ ČECHY ZÁPADOČESKÉ LÁZNĚ PLZEŇSKO ŠUMAVA JIŽNÍ ČECHY PRAHA OKOLÍ PRAHY PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY
CHRUDIMSKO - HLINECKO
  Dopravní přístupnost
Informační centra
Města a obce
Osobnosti a rodáci
Destinační management
 
Příroda a její ochrana
  Chráněná krajinná území
Přírodní zajímavosti
Vrcholy, hřebeny, sedla
Fauna a flora
Naučné stezky
 
Kultura, zábava, sport
  Kultura a zábava
Sport a relaxace
Zimní sporty
Katalog KUDY Z NUDY
Aktivní dovolená
 
Památky a zajímavosti
  Památky a architektura
Církevní památky
Hrady a zámky
 
Turistika a volný čas
  Agroturistika
Pěší turistika
Cykloturistka
Vodní turistika a sporty
Vinařská turistika
 
Lázeňství
  Lázeňská zařízení
Lázeňské domy a sanatoria
Lázeňská procedura
Přírodní léčivé zdroje
 
Kongresová turistika
  Výstavy a výstaviště
Kongresová centra
Výstavnictví a propagace
 
Ubytování a stravování
  Autokemp, kemp, tábořiště
Hotely, penziony
Chaty a chalupy
Rekreační areály
Další ubytování
Restaurace
Příjemné posezení
Gastronomické speciality
 
Království perníku

Nepřipomíná vám to něco?

Rozhovor pracovnice informačního centra (ic) s provozovatelem nově přestěhované služby:
IC: Dobrý den, to jsem ráda, že vás vidím, telefonovala jsem vám, abych zjistila ceny a novou provozní dobu, jak jste teď na novém místě, ale nikdo to nebral.
PROVOZOVATEL: Ale mně nikdo neříkal, že vám to musím hlásit, já to měla oznámit na městě a tam jsem to oznámila. To vám mají říci oni.
IC: Oni mi to nebudou hlásit, to je ve vašem zájmu, abych na dotazy na provozní dobu a ceny mohla podat potřebné informace. Je to v podstatě vaše reklama a je to zdarma! A zájem je veliký!
PROVOZOVATEL: A ti ostatní co jsou v novém objektu, ti vám něco hlásili?
IC: Bohužel taky ne, budu je také shánět, abych tu ty údaje měla.
PROVOZOVATEL: No, já žádnou reklamu nepotřebuji. Ti co byli zvyklí k nám chodit, si nás najdou. A je to na objednávku, takže si každý může dopředu zavolat a domluvit se.
IC: Dobře, já jsem vám to jen chtěla nabídnout.
PROVOZOVATEL: Konec konců je ta provozní doba stejná.
IC: Ale to přece není, už jsem zjistila, že pondělí je celý den zavřeno a to přece nebylo!
PROVOZOVATEL: No, já stejně nevím, jestli tam zůstaneme, chodí tam tak málo lidí, že to ani nevydělá na nájem.

Poznámka pod čarou: denně nám na informační centrum volají lidé dotazy na tuto službu. Provozovatel má málo zákazníků - neví, zda služba vydělá na nájem - ale přece si nebude dělat u nás zadarmo reklamu. No uznejte, to přece nemá zapotřebí.

Nepřipomíná Vám to něco?

Simona Sládková
Ševčíkova 23
341 01 Horažďovice
Česko (CZ)
fax: (+420) 376 513 530

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím 16 názorů)


Takové a podobné situace jsou také na Moravě. Př. Pracovnice IC zjišťovala aktuální ceny jednoho nejmenovaného pensionu. V tomto pensionu určují ceny pokojů podle toho kdo se na to ptá a kdo chce být ubytován, po opětovném dotazu kolik stojí dvoulůžkový pokoj mi bylo řečeno 600,--Kč (na pokoj).Zaktualizovali jsme tedy seznam s ubytováním. Za týden jsme chtěli v nejmenovaném pensionu ubytovat německý pár, a na dotaz jestli teda budou platit 600,--Kč nám vyčítavým tónem bylo řečeno, "Kde jste tu cenu sebrali??" To bylo možná tak před 2 roky!"
(Pro cizence se cena neda určit dopředu, protože záleží jestli je Němec, Francouz nebo Polák. I tak jsou ceny různé!!)
Také máte podobné či stejné zkušenosti s odlišnými cenami pro tuzemce a cizince???


A ještě tristnější je komunikace s ubytovatelem během prověřování sezónních cen:
TIC: ... Aktualizujeme nabídku ubytování, mohla bych si s vámi ověřit počet pokojů a ceny za ně?
Ubytovatel: To si musíte zavolat vedoucího.
TIC: A mluvím s recepcí?
Ubytovatel: No...
TIC: A vy neznáte počet pokojů?
Ubytovatel: To bych musela spočítat.
TIC: A mohla byste to udělat?
Ubytovatel: Už jsem vám říkala, že si máte volat vedoucího, já nevím, jestli vám můžu říct...


30.08.2001 v 08:45Rejhons Daniel

Smutné, ale bohužel pravdivé. Na druhou stranu mě potěšilo a dokonce se mi ulevilo, že podobné instituce a "podnikatelé" nežijí jen v Děčíně.


30.08.2001 v 07:18Veselý Pitomec

Taky si tak připadám...


29.08.2001 v 08:20Luděk Šorm

Také v Pardubicích hraje Informační centrum často roli "VESELÉHO PITOMCE". Uznejte, prosím, že je to přiléhavé označení (není z mé hlavy) pro situaci, kdy Íčko se snaží takřka proti vůli instituce či firmy, jež má z toho našeho snažení prospěch.


29.08.2001 v 08:00Jiří Kučírek

Podobných hovorů máme v Ústí nad Labem spousty.Občas jsme v očích podnikatelů jako finančáci nebo ještě spíše agenti,kteří zneužijí informace o otevíracích dobách nebo o cenách v hotelech.Je to dost smutné čtení.


NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY

Zveřejněno 28.08.2001 v 11:22 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
Regiony a oblasti ČR
  Turistické regiony ČR
Turistické oblasti ČR
 
Vyhledávání
  Vyhledávací centrum
Rejstřík oblasti
Databanka akcí
 
ZPRÁVY A AKTUALITY
  Tiskové zprávy
 
Služby pro turisty
  Informační centra
Průvodcovské služby
Tlumočníci a překladatelé
Bankovní služby
Turistický produkt
 
Kalendář akcí oblasti
  Akce pro děti
Kino, divadlo, výstavy
Folklorní akce a festivaly
Turistické akce
Kalendář kongresů, konferencí
Kalendář veletrhů a výstav
 
Folklor a tradice
  Etnografický region
Etnografický subregion
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
 
KLUB ČESKYCH TURISTŮ
  Krajská oblast KČT
Odbor KČT
Turistické odznaky a známky
 
Regionální rozvoj
  Regiony a sdružení
Investiční příležitosti
Průmyslové zóny
Nemovitosti na prodej
Průmyslová výroba
Potravinářská výroba